نجو | گشتن کار ماست

شروع به کار نجو

سلام. وقتتون بخیر و شادی . ازتون ممنونم که به وب سایت نجو سر زدید . من محمد فاضلی هستم . پروژه این سایت رو بیش از ۵ ساله که شروع کردم ولی هنوز راه اندازیش کامل نشده . به دلایل مختلف نتونستم راه اندازی رو کامل کنم . امیدوارم این بار بدون مشکل کارام ردیف بشه و بتونم از طریق این سایت در خدمت شما باشم . در این پست شروع به کار نجو رو اعلام میکنم.

شروع به کار نجو

ما در این وب سایت برای شما تمامی خدماتی که میشه به صورت اینترنتی ارائه کرد رو انجام میدیم . این خدمات میتونه یه سوال و جواب ساده باشه و یا درخواست خرید یه محصول خاص از داخل یا خارج از کشور، یا رفع مشکلات کامپیوتری شما از راه دور، یا حتی درخواست انجام یه تایپ یا تحقیق اینترنتی، یا پیدا کردن و دانلود یک فیلم یا آهنگ خاص یا راه اندازی یک وب سایت خبری یا شخصی یا فروشگاهی …

در قسمت دریاره ما اطلاعات بیشتری از ما و خدماتمون وجود داره و از لیست خدمات میتونین تمامی خدماتی که ما ارائه میدیم رو ببینین . شروع به کار نجو از امروز آغاز شده ولی هنز کامل نیست . و هیچ وقت هم کامل نمیشه . چرا !!! چون هر روز سعی میکنیم که خدماتمون رو بیشتر و کامل تر کنیم تا رضایت شما رو بدست بیاریم و به شما آرامش خیال در دنیای دیجیتال رو ارائه بدیم .

 

و دیگر چه ؟

به هر چیزی که نیاز دارین، میتونین از بخش سفارشات ( بعد از عضویت ) درخواست خودتون رو ارسال کنید. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم و بعد از تایید شما و واریز هزینه های مربوطه میتونین به درخواست خودتون برسید.

 یه توضیح کوچیک دیگه بدم. این وب سایت متعلق به اینجانب محمد فاضلی بوده و تحت مجوز های شرکت فنی مهندسی فاضلی فعالیت میکند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتونین به وب سایت موسسه مراجعه کرده و از وب سایت های دیگر ما که خدمات تخصصی تری ارائه میدهند هم استفاده کنید .

1 دیدگاه دربارهٔ «شروع به کار نجو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا